Tuesday, July 17, 2012

✿ At 32 weeks ✿

At 32 weeks.Mode ketika ini:
✿ Badan rasa letih, kaki dah mula membengkak menanggung keobesitian itu
✿ Takde mood nak pergi kerja mahupun bershopping (melainkan shopping di hujung jari jemari)
✿ Asyik mengantuk.Rasa nak tidur dan baring-baring aje.

Simptom-simptom di atas tak pernah di alami masa preggy 1st baby (that time I'm still young ok)

There's a lot of differences masa preggy 1st baby which I'm more energetic and lasak.Masih boleh ke hulu kehilir meeting dalam Production Plant yang besar tu. Selera dan nafsu nafsi makan pun besar.Muahaha.Juga masa 1st baby aku suka nak melawa dan melaram.Blusher tak tinggal walaupun tau dalam Production Plant sure meleleh-leleh make up aku.

2nd baby ni lebih malas (eh bukan malas tapi memang tak larat sungguh). Even nak suruh pergi meeting yang boleh turun naik lif pun aku malas.Selera makan pulak cuma selera besar masa awal-awal pregnant.Lepas tu selera terus back to normal. Dan pregnant kali ni aku sangat gemoks-comots-kira aku dah berbedak pun dah cukup baik.

Wowo.It's totally different man. Sabar-sabar as another few more weeks to go jer lagi.

2 comments:

@tune® said...

nannti kite gi slimming centre ye...aku pon saaaaaaaaaaaaaangat alas nih!

sheequeenzz said...

harus and wajib tu tun...aku wish ada pokok duit dekat umah aku..senang nak labur ke slimming centre..by the way aku mmg pernah g slim world dulu..itu jer mcm 'murah' sket kunun