Thursday, August 02, 2012

Pembaziran kecil-kecilan (^ ___ ~)

Hum.benda ni benda kecil jer.Tak penting pun. Tapi macam seronok untuk menghabiskan duit dibeli.Ya konsep belian secara online ni tambah memudahkan pengaliran wang tunai aku.Grgrgr. Ya aku belikan baby Lamaze leg Rattle Bug and Hand Rattle sekali. Kononnya dengan adanya item ni baby akan lebih tenang dengan bunyi-bunyiannya dan boleh main-main dengan benda tu.Apakah?
Tapi sebab teruja tengok gambo baby comel ni maka aku terus beli. RM 8/pcs dari Bong Bong Idea Trading.



Lepas tu tengok orang beli sock 3D (wah socks pun ada 3D eik) maka aku pun membazirkan diri jugak beli 3D Socks ambik dua pasang terus.Apa cer?

Dah alang-alang nak kena consider upah abang posmen, maka aku tambah lagi dengan romper ni. Saja beli sebab ayat dekat situ If you think I'm cute yoy should see my mum. Haha.Setuju sangat.Terus mummy beli taw.
First time order online dari BongBongIdea ni, banyak barang-barangnya murah-murah, yalah for sure import dari China.Wah class kau Maria 'import' taw.Yalah, yang made in Malaysia ni selalunya mahal-mahal.Tak faham betul.
Next plan ialah aku nak beli Toys Lamaze Ulat Gonggok tu untuk baby. Ini pun aku rasa takdelah penting sangat tapi saja nak beli menghabiskan duit. Huhu..Boleh?

                                              

Selamat berbelanja Shequeen....

1 comment:

ambrynaa said...

I LIKEEE...
ulat gonggok tu akak ader..tapi org kasik la..kekkeke