Wednesday, August 29, 2012

I am VIP

Okey, ini parking special yang di terima sekiranya anda mengandung, For pregnant woman only ya. Sticker dan reserved parking ini sangat membantu ibu-ibu sebab parking di P2 ini jenis double park.So just imagine kalau kereta kita di block dan dalam keadaan membuyong kita kena tolak kereta yang block kereta kita.. Kalau setakat Kancil gagah lagi kot.Buatnya kereta jenis Sedan ka, MPV ka, mau terberanak dekat situ. Alhamdulillah baru implement tahun ni, dan aku enjoy dapat parking ni, sebab bolehlah keluar rumah lambat sikit.Parking VIP lah katakan.Sepatutnya parking ni hanya apabila ibu-ibu mengandung dah mencecah 6 bulan sahaja, tapi Alhmdulillah masa isi borang, terus je security guard bagi je reserve parking tu.Alhamdulillah.
Normally kalau parking yang dekat dengan building ni dah penuh, siapa yang lambat kena parking dekat padang, jauh sikitlah kena catwalk kan?
Apapun, thank P2 for providing the reserved parking for pregnant woman.I'll miss it selepas deliver nanti. Dan aku mengharapkan agar company-company lain turut menghargai wanita mengandung dengan menyediakan kemudahan khusus untuk mereka.
Ni pulak reserve parking untuk orang kurang upaya.Parking ni sebenarnya untuk sorang kakak ni yang kena osteoporosis.

2 comments:

@tune® said...

sekomunis² kampeni ko...prihatin jugak derang eh

sheequeenzz said...

tu ar, ada jugak part2 yg derang prihatin.aku yg respeknya..parking sebelah aku ni yg ada label OKU tu, akak tu bukannya pakai wheel chair, cuma doc sahkan mmg osteoporosis kekal..terus dpt