Saturday, September 15, 2012

Buah Hati Baru

Assalamualaikum..
Saya adalah insan kecil yang baru menjengah dunia ini dan merupakan buah hati baru mummy, daddy dan abang Zafran.Saya dilahirkan oleh ibu saya di Damansara Damai Medical Centre pada 06 September 2012 tepat jam 9.24 malam. Saya di lahirkan secara emergency operation dan di sambut oleh Dr. Kamal Bahrin.
Kenapa saya di lahirkan secara emergency operation? Nanti mummy saya ceritakan.
Lahir dengan seberat 3.3 kg dan panjang 55cm, saya agak berat sekilo dari abang saya:).
Semalam mummy and daddy dah register nama saya di Pejabat Pendaftaran Negara Kota Damansara.
I'm offcially Zarith Zafriel Adrian Bin Mohd Hazrul Zarizi.
Semoga saya akan menjadi anak yang soleh dan dapat berbakti dan beramal soleh dunia dan akhirat.
Amin.

3 comments:

nozie rosli said...

Welcome to the new life bb :))..nnt leh kawan ngn 'ali..ayraa..n sapa ke nama bb mama azah...ummi nozie dah lupe..huhu..

ambrynaa said...

Welkam ZZA :)

sheequeenzz said...

baby k azah darwisy hazim,tetap kekal DH, ya k ina kami mantain ZZA.