Friday, June 15, 2012

1 Wanita dan 3 Lelaki?

Ya, dengan teknologi terkini kita boleh menjangka atau mengenalpasti perkara-perkara yang bakal mendatang...ya, sudah scan buat kali yang entah ke berapanya, and at the first place nampak macam gugurl, lepas tu nampak macam boboy...and semalam masa mandi before pergi check up dengan Doctor Kamal, aku cakap pada baby, please show this time.Senang mummy and daddy nak buat preparation. Yes; akhirnya dia listen cakap mummy. And yes, itu adalah Lelaki Ketiga dalam hidupku.Siryes banyak scandal nie.
So yes my dear friend, It's a boy!! Siap2lah kome beli hadiah untuk coming soon Boboboi. Mummy and daddy juga kene siap-siap simpan duit bukan setakat untuk education tapi siap sekali duit hantaran coz I believe in the future hantaran akan cecah almost 30K kot..
Jadi tarik nafas dalam-dalam; simpan ketat-ketat nama Zara yang dah plan untuk gugurl untuk next model plak. Kalau next time pun boboboi jugak, maka nama tu berkubur jelah, because for me 3 kids is enough.If terbabas lain story ya.

4 comments:

Anonymous said...

ayu here: wah, boboi lg.. :)

sheequeenzz said...

haah..Begitulah gamaknya..Huhu..tambah lagi sorang Ultraman..;)

aku.mamalia.wanita said...

haruslah ko buat lagi next production qeen... dah ada nama dah? zara takleh guna.. apa kata ko letak zorro... hahaha... lawak tak? lawak tak?

sheequeenzz said...

muahaha..ultraman Zearth pun sodap gak kan...