Wednesday, April 25, 2012

Stress tidak bertempat

Aku tertekan ..tekanan mental dan fizikal.Nak tau sebab apa? sebab rasa macam tak puas hati dengan template baru yang ku gunakan ini. Rasa macam ada yang 'kurang'.Macam tak sesuai dengan identiti diri. Hum, sebenarnya template blog kita secara tidak langsung merupakan cerminan diri kita.Juga ia mestilah sesuwai or sedondon dengan penceritaan atau content kita.
Secara psikologinya blog yang cantik akan membuai perasaan reader kalau tak orang luar boleh jugak membuai perasaan sendiri \0/ mode:perasan. Jeles tengok blog orang lain yang swet dan cantik gitu tau.
Tapi konflik dalam diri ni menyerabutkan minda or diri sendiri yang buat-buat serabut? Dalam hati suka yang pinky pinky ala-ala girlish gitew tapi kata nak buat blog untuk family? Ape celop? Okeh carik pulak template untuk family tapi ada muka family omat salleh tu pulak.Tak seswai gitu. Kalau buat satu kaler je okey kot kan? Ada je yang aku tengok kaler hitam je or kaler merah ke. Tapi aku suka warna warni.tapi nanti nampak serabut.
Purgh memang serabut otak beb. Aku rasa macam dah jumpa satu template yang agak okey (tak taulah berapa lama boleh bertahan dengan template blog tu). Sah-sah aku memang usya yang free template sahaja.Nantikan new look nya :)
Thank you for reading.

No comments: