Monday, October 28, 2013

Nasi Briyani Abdul Bukit Rahman Putra

Sweet Sunday.Mr. Roy mengidam nasi biryani.Hum dah sah-sah aku ni kalau masak yang grand-grand macam tu tak berapa nak terer sangat kan.Hihi.
Lagipun dia ajak g Mak Tim.Bosanlah pulak jom try tempat lain. So Mr. Roy suggest makan Nasi Briyani dekat Rahman Putra Sungai Buloh. Location dia dekat dengan Putra Medical Centre.
Kedainya actually bukan kedai tapi macam gerai. Kalau nak duruh rate tahap kebersihan, pada aku bukan lah bersih gila-gila.Terganggu nak makan sebab banyak kucing (yang tak berapa nak bersih) berlegar-legar bawah meja.Hum.
Aku and adik ipar pilih Nasi Briyani ayam merah harganya RM 9.00. Pada aku biasa saja sebab kuah nya tak terasa sangat.Pada pendapat aku pun ayam nya macam terlebih pewarna coz merah sangat.
Mr. Roy macam biasalah mesti usya Briyani Kambing. Dia kata sedap.hihi.Harganya RM 13.Ramai yang datang ni regular customer kot.Ada yang order untuk tempahan untuk majlis-majlis.Mungkin kena dengan citarasa derang kot.
Kalau Tanya nak datang lagi ke tak, boleh tak nak jawab tak nak? ^-^

No comments: